Jag skäms ihjäl

Årets - i särklass - mest pinsamma händelse;

Sitter på toa och läser Aftonbladet, Martin sitter vid datorn och lusläser Traderas alla annonser och i vardagsrummet står vår 42" tv på, den är upsatt på väggen och syns väldigt väl utifrån och är även väl synlig för grannarna mitt över. Det är nån lång och utdragen dödsscen och en människa skriker, låter och stönar.
Efter en rätt lång stund frågar jag Martin om han vet vad som är på tv egentligen? Det låter nästan som... ja som en porrfilm helt enkelt.
Mycket riktigt, där hänger vår tv till allmän beskådan och visar värsta snusket i säkert 45 minuter innan jag hinner in och stänger av med bultande hjärta. Tänk om nån sett?
Gud så pinsamt, mycket värre än att fisa på Jätten.
Tänk om Pudelmannen varit ute med sina pudlar? Han lär väl ha fått en stroke och ligger på asfalten utanför...
Jag kommer aldrig mer kunna visa mig ute igen, vad ska folk tro? Om det ändå varit en "bra" film, nån med mindre fula människor så kanske den kunnat klassas som "erotisk". Vi har ju ändå småbarn och kan behöva lite uppmuntran, men en såndär riktig råporrig film med närbilder, nä gud så pinsamt!

Kommentarer
Postat av: taurus

ASG!! Ja jag har ju den fördelen att jag bor på tredje våning o inget hus mittemot där jag har TVn. Då kan man ha på vad man vill utan att någon kan se, eller bry sig.

För övrigt så kan jag ju tycka att om folk är så jävla nyfikna att de går o tittar in genom fönstren hos folk så får de skylla sig själva om de ser något de inte gillar. Det är som folk som klagar på att de sett något på tv som de inte gillar.........TITTA INTE DÅ OM DET STÖR DIG!!!! Det finns knappar på fjärrkontrollen som är till för att byta kanal. Samma sak om det stör att Ni ev tittar på mindre moraliska tvfilmer. Vrid bort huvudet eller ge fan i o titta om det inte passar.

2007-10-29 @ 16:22:44
Postat av: Syster Yster

Instämmer med föregående talare, förutom att vi inte längre bor på 3:e våningen:)

2007-10-29 @ 22:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback