I nöden prövas vännen

Ja, man säger ju så, och jag kan inte annat än hålla med. Det är minsann skillnad på folk och folk!
Efter att ha beskådat misären med den hippa taklampan i vårt sovrum - via bloggen - tycke Lisa (syster till Puddingen) att det fick vara nog. Med all rätt, om ni tycker det är jobbigt att se bilder så kan ni väl tänka er hur det måste vara att sova i skiten varje natt, det är inte så att man automatiskt känner sig pigg i bäret när man ser Emil och Ida direkt.
Hon skänkte helt sonika en snygg lampa till oss.
En vrålsnygg kristallkrona som jag bara dog när jag såg, precis en sån jag velat ha dit in såå länge med aldrig köpt!



Som ni ser blev det såklart ett fantastiskt resultat och jag är evigt tacksam Lisa! Puss och kram i massor på dig för din empati över mitt tragiska sovrum!
Så nu kan ni andra sitta där och fundera på hur mycket min vänskap egentligen är värd, jag behöver nya tapeter också.

Kommentarer
Postat av: Jenny Svenson

Jag vet att sladden liksom ska gömmas uppe i taket, men min kära man fixade detta ensam och tydligen var det lite klurigt att hålla och fästa på samma gång så vi ska ordna detta imorgon!

2007-10-23 @ 20:49:45
Postat av: Syster Yster

Snyggt, men sås till din fest får faktiskt räcka!

2007-10-23 @ 22:22:12
Postat av: Sofia

Det blev ju skitbra, hur snyggt som helst. Trodde aldrig ni skulle få upp den så fort, grymt imponerad!!!

2007-10-23 @ 22:57:31
Postat av: mannen

tack för det Sofia det e ju kul att du har så grymt höga tankar om mig..... Tack tack

2007-10-24 @ 00:33:01
Postat av: Lisa

Vad bra att ni gillade lampan! Den blev över när en annan lampa inte passade i hallen och fick flytta till sovrummet. Jag tycker om den, och tänkte direkt på den när jag såg bilden på er lampa.

Kram
Lisa

2007-10-24 @ 14:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback