Fy tusan!

Detta är verkligen bedrövligt! Som min vän Anders just sa på telefon; "hade jag varit du hade jag skjutit mig med en jättepistol." Samma dag som jag börjar jobba så kommer värsta högtrycket, fan ta vädergudarna!
Barnen och mannen har åkt till stranden för att slappa, kommer inte förrän onsdag...
Nu ska jag cykla till Gullvivan och styra upp situationen, såg inte så bra ut när jag var där igår för att tvätta mina kläder. Flera sommarvikarier var födda utan nån som helst moral och sjukskrev sig titt som tätt och jag kan tänka mig hur det kommer bli nästa helg när det är Fallens Dagar,  då jobbar ju givetvis jag, men jag kan bara varna alla vikarier; Kommer ni inte på utsatt tid - då jävlar!
Ha en bedrövlig dag alla lediga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback