"Er...kom...stä...Hjäl...spra..."

Utlys landssorg, en tragedi har inträffat.
Det är glapp i mina mp3-hörlurar!
Hade sett fram emot cykelturen till jobbet ända sen igår, för jag är ju för feg för att lyssna på en deckare helt ensam, snacka om besvikelse när bara ena hörluren funkar. Jag blev helt skev i huvudet.
Som om inte detta vore nog för mitt redan hårt frestade sinnelag så fungerade inte nån av lurarna när jag skulle cykla hem! Fick stå och lirka hur länge som helst och tappade helt bort mig i handlingen.
Svårt att hänga med när man bara hör var tredje stavelse.
Till slut fick jag hålla mp3-spelaren blickstilla i handen och cykla med huvudet på sned för att kunna höra nåt.
Det är säkert Martin som lyssnat vårdslöst när han varit ute och sprungit!
Kan inte alls bero på att min mp3 legat i handväskan och slängt runt och hörlurarna dagligen suttit intrasslade i min nyckelknippa i ungefär två månder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback