Ny och gammal blogg på gång

Har lurat lite på det där med en ny, anonymare blogg och kommit fram till att det nog är enda lösningen. Jag vill så gärna fortsätta blogga, det har blivit lite beroendeframkallande och jag kan inte tänka mig att inte ha en blogg men jag inser ju att det kommer bli ohållbart när Martin börjar jobba som polis. Han ska ju inte ens ha kvar sin FB-sida och själv får jag bara ha kvar min på nåder och under stränga förhållningsorder.
Jag startade en blogg på mama.nu idag, en sida där jag passar bättre in än här bland alla småtjejer som visar dagen outfit och plutar med läpparna, men det kändes som om jag var otrogen.
Inte kunde jag skriva "Martin" och "Mannen" lät så anonymt, ingen vet vem lilla Vild är och ingen känner till Prinsens historia. Sorgligt faktiskt.
Men jag antar att jag kommer anpassa mig, lära mig skriva vardagligt, öppenhjärtligt och nära precis som nu men utan att någon utomstående kommer kunna lista ut att det är jag.
Så länge kommer jag ha båda bloggarna löpande paralellt (stavas det så?) och jag kommer förmodligen skriva lite i varje men tanken är att jag ska stänga ner denna om ett tag och då bara ha kvar den andra. Jag vore hemskt glad om ni följde med över till mama även om adressen verkar lite svår;

http://www.mama.nu/lasarbloggar/view-web-log.xml?id=24110


Kopiera och klistra in i rullisten så antar jag att man kommer till Trisseboda (Emils toalett om ni minns?) och sen får man väl bara se till att klicka dit rätt ofta så inte länken försvinner. Om man inte lyckas med länken så meddela gärna mig så får jag lista ut hur man gör. Om ni inte kan ge er till tåls så går man till mama.nu och klickar sen på "läsarbloggar" och så får man välja "visa alla bloggar A till Ö" och så heter den ju "Välkommen till Trisseboda".

Kommentarer
Postat av: PocketDream

Klart att man följer med dig t mama!

2009-11-09 @ 17:08:29
Postat av: JennyPenny

Tack snälla! Jag känner mig så ensam därborta... :(

2009-11-09 @ 21:36:39
URL: http://newsfromthecloset.blogg.se/
Postat av: Jenny

Klart man hänger med... Hur ska man annars veta vad som händer i civilisationen? Ett tips bara är att "stänga" ner denna blogg så snabbt som möjligt, när du kommit in lite i kläderna på den andra bloggen, dvs ta bort den helt från blogg.se för annars så kan man ju fortfarande hitta det du har skrivit om familjen. Och det är väl det som är meningen? Fast jag antar att du redan tänkt i de banorna! Där jag bloggar kan man göra en inställning så att man måste få en invite av mej som bloggar för att kunna läsa den. Nu vet jag inte om detta går att göra här på blogg.se Det kan ju vara ett alternativ om du inte riktigt gillar nya stället! Kram

2009-11-10 @ 07:50:55
URL: http://www.sportigajenny.blogspot.com
Postat av: Sara

Klart att vi åxo hänger med över....Det är riktigt kul att läsa dina bloggar...

2009-11-10 @ 10:29:55
URL: http://mjolistassar,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback