"Men mamma!!! Han RÖRDE mig ju!!"

Jag har alltid varit en stark motståndare till dvd i bilen, min inställning har varit typ att kan man inte klara av en bilresa på nån timma med hjälp av sin fantasi utan är helt beroende av tv så bör man skaffa hjälp.
Nu när mina barn är tre och sju år och slåss dygnets alla vakna timmar har jag ändrat mig, nu skulle jag ge vad som helst för en sådan gudagåva. Hade jag haft alla pengar i världen hade jag köpt två stycken med ljudisolerade högtalare till så hade man sluppit slagsmålet om vilken film som ska ses också.

Kommentarer
Postat av: AnnaLena

Vi hade med oss en portabel dvd till Albin när vi reste, hade ej kunnat vara utan den å Sarah satt o tittade film på laptopen..funkade skiitbra..men så körde vi ju 250 mil i bil oxå..

2009-07-13 @ 21:37:26
Postat av: JennyPenny

Mina små änglar hade antagligen gjort slarvsylta av varandra och fått oss inspärrade på mentalsjukhus.

2009-07-13 @ 22:09:15
URL: http://newsfromthecloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback