Nej tack, jag har redan en religion

Shit! Jag har precis ljugit för två av kyrkans män, nu är det väl kört på allvar. Vad ska Gud säga?
Två mormoner ringde på och frågade med svår engelsk brytning om jag "shäände til Mourrmouns bouk"?
Jag var inte helt upplagd för en timmas föreläsning utan ljög ihop nån historia om att jag nattade barn så jag kunde absolut inte prata. Kanske kunde dom komma tillbaka en annan dag?
Självklart kunde dom det, det enda dom gör är ju att gå runt och trakassera folk och hota med skärselden och en evighet i helvetet om man inte väljer Den Rätta Vägen.
Från och med nu ska jag börja använda den där håligheten i dörren som kallas för "titthål". Så jag kan låta bli att öppna för kostymnissarna.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Titthål är ett mycket bra vapen i kampen mot "objudna" gäster. Jag skulle aldrig klara mej utan mitt titthål. Gud vet vem som står på andra sidan dörren och ska rånmörda/våldta mej... Jag öppnar aldrig dörren utan att först ha kikat i det lilla hålet. Kram

2008-06-24 @ 10:41:06
Postat av: Angelica

Tänk vad olika det kan vara... Vi som inte har något titthål har aldrig saknat det. Låser aldrig dörrarna och lämnar bilnycklarna i över natten... =)

2008-06-24 @ 21:22:11
URL: http://murklanoangelicas.blogg.se/
Postat av: JennyPenny

Min käraste Angelica, vi bor i city. Du bor på landet. Här vet man aldrig vilka hemskheter som lurar runt nästa krök.

2008-06-26 @ 00:02:48
URL: http://newsfromthecloset.blogg.se/
Postat av: taurus

Säg att Du är Jehovas Vittne....då drar de snabbt.

2008-06-30 @ 08:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback