Inget skoj alls

Ånej, imorn har det verkligen kört ihop sig. Jag har ett möte på jobbet samtidigt som vi har bokat möte med Prinsens lärare, visserligen är mötet med läraren bra mycket viktigare än jobbmötet men jag hade ändå behövt gå dit. Det känns lite fel att avboka läraren såhär tätt inpå också, såvida det inte finns en akut anledning och det gör det ju inte. Skit också.
När jag kom från jobbet ikväll var jag så hungrig att jag vräkte i mig hundra varma mackor som Mannen gjort och som om inte det vore nog gick jag sen lös på det överblivna godiset. Nu mår jag illa över min egen uppenbarelse i spegeln, hakan är full med finnar och magen står rakt ut. Något säger mig att finnarna kommer ha dubblerats i både storlek och antal innan solen går upp imorn och antagligen kommer magen va som en spärrballong hela dan.
Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback