Diverse nyheter

OJ! Vilken hög Vilda la på golvet på Barnmottagningen idag, nu kan det inte finnas nåt kvar! Vi fick en tid redan i eftermiddag och då petade dom in en liten tunn silikonslang med lavemang och sen sa det bara PANG och allt var ute. Vilda var så glad och sprang ut i korridoren och berättade för alla som ville lyssna att hon hade bajsat, hon erbjöd även en guidad visning men dom flesta avböjde. Nu ska vi köra på med Laktulos i parti och minut för att avfallet ska hålla sig mjukt och fint.
En annan glädjande nyhet var att klasslistorna för förskolan kom idag, alla Prinsens kompisar kommer gå i hans klass och på en jättebra avdelning! Prinsen kan knappt  vänta tills hösten utan frågar varje dag om det inte är dags att börja snart.
Som ni alla märker har min fina blogg ett nytt utseende var dag, jag försöker göra den precis så som jag vill ha den men det tar lite tid och ni får helt enkelt stå  ut.

Kommentarer
Postat av: carin

Hallå hallå =) Jag tyckte faktiskt den blev riktigt fin! Och personlig med personliga bilder =)
Jag vill göra om min header snart också, men photoshop krånglar. Skönt att du löst problemet med headern i alla fall. Sköt om dig. Kram kram

2008-04-18 @ 22:14:23
URL: http://carinparin.blogg.se
Postat av: Maria

Åhh va skönt i dubbel bemärkelse att det släppte för lilltjejen...phu...

Och din blogg är superfin!!!

2008-04-18 @ 22:37:16
URL: http://www.mialii.blogg.se
Postat av: Angelica

Allt du tar i blir till guld min fina!!

2008-04-19 @ 09:59:40
URL: http://murklaoangelicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback