Same procedeur as last year

Igår hände det.
Igen.
Jag som i stort sett gav ett nykterhetslöfte efter personalfesten och predikat för alla hur ovärt det är att dynga till när hela dagen efter blir förstörd.
Egentligen var det inte alls mitt fel utan Stefans, det var han som ställde fram en iskall Jäger precis när mitt omdöme tagit kompledigt, och jag kunde helt enkelt inte stå emot. Jag hävde nog i mig minst tre snapsar utan att blinka och med tanke på att jag tidigare under kvällen intagit stora mängder vin och cider så blev det som det blev. Jag blev riktigt skitfull helt enkelt.
Det värsta var väl att det mesta slog till på hemvägen vilket inte bara innebar att jag fick ta stöd mot Prinsen som höll på att kissa på sig av skratt utan också att jag fortfarande var full när jag vaknade. Skallen var på väg att explodera och hjärnan verkade helt lös därinne, den bara halkade runt och gjorde mig kraftigt illamående.
Det är väl först nu på kvällen som jag blivit piggare och kan stå upp. Magen är full av bacon, lösgodis och pizza så nu hoppas jag på en lång och fridfull natt. Och så lovar jag inte dricka mer. Lovar.

Kommentarer
Postat av: Sara Nyberg

Haha ja alla kan vi hamna där, Min älskade man brukar säga att "Måste du vingla så när vi går hem från grannen" Nu har vi hafft en "Vit" månad....

2012-10-25 @ 10:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback