Äntligen lite prylar!!

Mannen och jag är inte överrens angående hemmets inredning, våra olikheter skiljer sig mer och mer för varje år och har nu hamnat på en nivå där jag inte ens pratar om det för att undvika bråk, jag står ut i vår betongbunker så gott det går.
Mannen tycker att allt som inte är absolut nödvändigt för familjens överlevnad är onödigt, slöseri med pengar och helt uteslutet vilket resulterat i att vi inte har några tavlor, inga lister, inga mattor och nästan inga blommor. Fantastiskt kul och väldigt fint.
När jag fyllde år förra veckan fick jag tre presentkort, två på Åhléns och ett på en inredningsbutik inne i stan, och jag spenderade varenda krona på onödiga saker som inte fyller nån som helst funktion. Underbart!



Den här fantastiska buren ger ett fint mönster på väggen när ljuset är tänt, och när det inte är tänt är den fantastisk ändå.



En ståtlig hund behövs alltid.



Ett blänkande renhuvud som möter en i hallen, kan det bli bättre?



Glada diskhanddukar, äntligen slipper jag våra sunkiga med mörka fläckar från barnhänder som anser sig rena efter åtta sekunder under kallvatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback