Jag är Jenny

Ett par dagar efter Fars dag stod jag och Prinsen i kön inne på Willys, på ett ställ framme vid kassan promotades Zlatans bok "Jag är Zlatan" som årets fars dagsprsent. Prinsen, som tillsammans med sina systrar köpt dom sedvanliga kalsongerna, (välbehövligt men trist jag vet) föreslog boken som julklapp till Mannen.
Efter lite bläddrande i den ändrade han sig, "nej det är ju bara en massa text" förklarade han.
Jag undrar vad han föreställt sig när han såg boken? Okej Zlatan skriver en bok, han är ju rätt bra på fotboll liksom, då bör ju boken handla om det. Kanske tänkte Prinsen att det skulle finnas tips på passningsspel, filmningar eller bilder på schyssta målgester.
Jag kan ju i och för sig också undra, vad står det egentligen i boken? Vad som gjort Zlatan till den han är eller bara en massa självupptaget trams och skitsnack om övrigt löst folk?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Boken handlar förmodligen om det sistnämnda. I alla fall om man ska tro det som Aftonbladet skriver med jämna mellanrum...

2011-11-20 @ 11:53:14
URL: http://www.sportigajenny.blogspot.com
Postat av: JennyPenny

Kan tro det, för en gångs skull har nog Aftonbladet rätt...

2011-11-21 @ 01:16:29
URL: http://newsfromthecloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback