Stockholm tur/ retur

Lite bilder från minisemestern i Stockholm förra veckan.



Slöa ungar kollar film i sängen.



Kent Agent och hans sidekick fikar på Kista Galleria.



I Stockholm har till och med fikan gone mad, här trängs kaka modell XL med glass och kolasås.



Vilda bidrar med en bild på det viktigaste.



Snyggaste Mannen och finaste vännen Julia promenerar i solen mot Skansen och allsången.



Barnen och lillkusin Iris i bergbanan på väg uppför berget på Skansen.

Vi tog en tur bland alla djuren och passade på att se genrepet på allsången men det var så grymt mycket folk att det inte gick att få nån bild på kändisarna.
Efter vår lilla snabbvisit måste jag nog erkänna att jag omvärderat Stockholm, förut har jag avskytt både staden och dess invånare, men nu kan jag sträcka mig till att inte gilla alla som bor där och tycka rätt bra om staden. Då vi åkte rätt oplanerat och bara stannade två dagar såg vi inte så mycket så vi planerar redan en längre tur om ett par veckor. Förutom klassiska turistmål måste jag även kolla in fler gallerior, det fanns ju såå mycket roligt att handla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback