En grillad med mos tack!

Idag kunde vi inte hålla oss längre, med solen i ansiktet och våren i luften packade vi med oss korv och bröd och begav oss ut på gården. Efter ett upprop från käraste Lorena samlades sen alla goda grannar och grillade för allt vad tygen höll, vi ses ju allihop ganska regelbundet även under vintern men det är ändå nåt särskilt med dom där otvungna träffarna över en kaffe ute vid lekplatsen.









Det jag med bestörtning insåg idag var att jag måste börja baka, det är ju tradition att jag kommer med kärringkakor (=småkakor som ex kolakakor eller brysselkex) efter en matdejt och nu är frysen tom. Tur att jag är ledig ett tag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback