Pass, pesetas och piletter

Snart bär det av till härliga Cypern igen, om bara några veckor lyfter vi mot Fig Tree Bay och hotell Cavo Maris igen! Förra resan, -07, var jag helt hispig flera veckor innan och kunde knappt tänka klart på allt som skulle packas, resfebern nådde sin kulmen på avreseveckan och magkatarren förgiftade mig dagar och nätter. Inte för att jag riktigt visste vad det fanns att vara så otroligt nervös över men det var jag i alla fall. 
Den här gången däremot, när vi reser med en pyttebebis, känner jag mig inte det minsta orolig. Jag har köpt den nya banbrytande nappflaskan som härmar bebisens sugteknik och Babysemp och övat med, Lillasyster glufsade i sig utan minsta knorr så om mjölken helt plötsligt inte skulle räcka eller sina så kommer hon inte svälta, jag har beställt sommarkläder till alla barnen så dom slipper gå i jeans och alla pass är godkända.
Utom Lilys kom jag just på. Hon är ju knappt godkänd på skatteverket...
Amen va fasen, det måste ju ordnas. Typ nu, helst igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback