Upplev mer, upplev mer med Bredbandsbolaget...

"Upplev mer med Bredbandsbolaget", jo jag tackar jag.
Mer ilska än du nånsin upplevt? Ja.
Mer frustration än man trodde var möjligt? Ja.
Mer telefonkö än Försäkringskassan? Ja.
Mer tv, bättre bredband och felfri telefoni? Knappast.
I veckan har det återigen varit driftsstörningar i mitt område, otur! Och just i mitt också, igen. Järnspikars också.
Eller snarare helvetsjävlars fan ta Bredbandsbolagets jävla skit!
Jag ringde redan första dan och krävde kompensation, jag skiter i att jag kallas satmara när luren lagst på, att inte kunna använda internet är väl en skitsak men att det inte går att ringa heller gör mig galen. Vi får ringa mobilt istället och tvingas dekorera barnen med mobilnummertatueringar om dom ska till en kompis eftersom dom bara kan hemnumret.
För tillfället verkar ju skiten fungera i alla fall så det är väl bäst att kolla mailen, beställa Vildas present och skaffa vägbeskrivning till ultraljudskliniken innan allt stängs ner igen...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller med...Bredbandsbolaget Is the shit..

2010-11-19 @ 03:32:52
Postat av: Titti

Det är fruktansvärt irriterande, ena sekunden funkar allt och nästa så är det inget som funkar igen....fyy

2010-11-19 @ 17:52:08
Postat av: Eva Sjöberg

Byt!

Enda sättet för dem att lära sig...

2010-11-25 @ 11:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback