En gladare jag

Ålrajt, jag erkänner; det är inte enbart fördelar med att jobba dagtid. Jag är skettrött! Just nu (19:30) ligger jag i sängen och kommer inte klara kvällens "Saltön" hur mycket jag än försöker.
En nackdel är också att barnen får låånga dagar på fritids/ förskola men överlag är detta ändå en soklar förbättring för vår familj, och sen när Mannen väl börjar jobba så kommer det ju förändras lite eftersom han då kommer arbeta oregelbundet.
Bortsett från att jag är så fruktansvärt trött på kvällarna känner jag mig så mycket piggare, vi kommer upp i tid på morgonen alla fyra och utan minsta (oftast!) tjafs är vi iväg härifrån i god tid och utan stress. Att sen få spendera dagen i dagsljus, få frisk luft och mycket promenader gör så gott både för kroppen och själen, jag känner mig som en helt ny människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback