Skilsmässoansökningarna duggar tätt i Augusti sägs det

Oj oj oj! En endaste liten ynka arbetsdag kvar innan semestern! Morgondagen är fylld med jobb, antagligen vill min kära tillförordnade gruppledare bränna ut mig ordentligt innan sommarvilan, men det känns faktiskt helt okej. Jag funderar på att ta med en bag-in-box som jag kan korka upp vid morgonrapporten, det verkar inte som att det står bilkörning på min agenda så jag kan lika gärna passa på att fyllna till redan på morgonen.
Ryktet säger ju också att det är en tropisk hetta på väg in, förvisso kan det vara jävligt varmt även om det ösregnar men jag hoppas det ligger lite sanning i det.
Nästa vecka är planen att ta sig ner till Vimmerby och se Astrid Lindgrens värld, lilla Vild är ju i perfekt ålder och är tokkär i Madicken, Lotta, Skrållan och lilla Ida. Kanske tar vi lyxtältet med och  campar på nån glassig camping, skulle det vara skitväder så får vi väl hyra nån liten stuga och knö in oss i. Prinsen har några nya spel, vi har hans DS och så har vi precis lärt oss (av Prinsen) att knyta fina armband så vi ska nog klara oss även om det kommer drivis.

Kommentarer
Postat av: AnnaLena

Måste göra lillan besviken..Skrållan finns inte där..tyvärr..

2010-07-16 @ 13:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback