Manligt och kvinnligt

Idag frågade jag Mannen om han tyckte jag var snygg, jag fiskade efter en komplimang eller två och nu när jag bantat så bra i sju dagar så borde det ju finnas mängder med fina saker på mig.
Mannen skruvade oroat på sig, svettpärlorna kröp fram i pannan och jag såg hur paniken växte i hans ögon, "jaa jag tycker du är jättesnygg!" svarade han osäkert och med förhoppning om att det var ett tillräckligt svar.
Det var det inte.
Jag frågade vad det var som var snyggt, vad var det han tyckte var attraktivt?
Mensas ordförande hasplade då ur sig att han inte riktigt förstod frågan, hur menade jag nu?
Ungefär då kände jag en stark önskan att konvertera helt till homosexualiteten, för det måste väl ändå vara manligt och kvinnligt det där? Att vara så korkad att man inte fattar att om man överhuvudtaget ska få ligga igen så är det bara att ösa komplimanger, om allt man ser, det måste vara ett manligt drag.
Nästa gång vi fått till det ska jag efteråt säga "älskling, det gör inget. Du är bra på många andra saker."

Kommentarer
Postat av: Angelica

ASG!!!!! Jag kan tala om vad som är så snyggt med dig... Framför allt din intelligens, dina bröst, dina tänder, ditt hår o din näsa!!! Love you!!!

2010-07-06 @ 08:34:33
Postat av: Linaf

Hej Jenny, jag är ju ny här men jag vill säga att jag har blivit beroende av att läsa din blogg. Jag vill tacka dig för den har räddat mina ganska trista dagar här på jobbet nu när det är lågsäsong med arbetsuppgifter.

Dessutom kan jag berätta att du har något speciellt förutom din MYCKET roliga humor. Du är söt OCH snygg (fråga mig inte hur det kan gå ihop), glöm aldrig det!!!

Vi ses, kram!

2010-07-06 @ 11:41:30
Postat av: JennyPenny

Åh vad gulliga ni är! Nu känns det bättre! Min man skulle behöva lite kurser från er märker jag, är det så svårt att förstå att man kommer långt med en komplimang?

Puss på er!!

2010-07-06 @ 22:10:56
URL: http://newsfromthecloset.blogg.se/
Postat av: Angelica

Puss på dig oxå, saknar dig såååååå mkt!!!!!!!!

2010-07-07 @ 22:34:44
Postat av: Mannen

Ojoj då..

Jag vet inte om det riktigt så det gick till, men jag kan väl bjuda på att jag är världens sämsta man som aldrig ger en komplimang. Alla ni som känner mig måste väl ändå veta bättre.. Jag hoppas att ni vet att jag svarade korrekt och det hon ville höra.. eller????

2010-07-11 @ 19:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback