Äta spyor?

Igår försökte jag mig på en riktigt husmoderlig maträtt, potatisbullar. I min värld skulle jag stå där med perfekt runda och bulliga små potatisklickar, gyllenbruna och med frasiga kanter och familjen skulle älska dom.
I verkligheten blev det amöbaformade högar som flöt ut och brände fast i pannan, jag hade drygat ut moset med rivna morötter - som endast en sann husmor gör - och stekt lite bacon som klipptes ner i smeten vilket gjorde den orangefärgad med bitar i.
"Åh gott." sa Prinsen när han gick förbi "ser ut som om nån spytt."
Sen såg han min blick och började stammandes förklara att "eeh... fast det ÄR nog väldigt gott. Jättegott!"
Säkert.

Kommentarer
Postat av: Maria

Säger bara...Potatisbullar i påse...smakar faktiskt riktigt bra!

2010-02-13 @ 23:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback