Min svarta diamant

Min älskade livskamrat C902 fick ju som bekant en mängd kondensvatten rakt ner i displayen för två-tre månader sen och sa då helt enkelt upp bekantskapen, sen dess har den legat på mitt nattduksbord och dammat i väntan på nåt annat. Jag har hela tiden hoppats på att den en vacker dag bara ska gå igång när jag prövar men displayen är svart som natten varenda gång och jag har insett att det inte hjälper att plocka isär den och blåsa med hårtorken.
Igår lämnade jag in den hos Telenor Express och förklarade svävande att "njaa...den bara var svart en dag... heeelt utan anledning. Jag har ingen aaaaning om vad som kan ha hänt, tror du det går på garantin?" Killen bakom disken log och sa att det säkert skulle lösa sig och att jag inte skulle oroa mig, sen hade han vänligheten att upplysa mig om att den telefonen inte ens görs längre. Madre Mia! Men eftersom den var så gammal nu skulle jag säkert kunna få ett gammalt ex från en dammig låda till vrakpris, ja vad fint, problemet är bara att jag fortfarande har ett och ett halvt års bindningstid kvar på den gamla så nått nytt var inte ens att tänka på.
Jag har hört nånstans att man kan se fukt i telefonen på nån slags indikator, är det sant? I så fall är jag rostad och får dra på Samsungen länge till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback