En kvinnas list

Det måste vara den klart bästa syskonuppställningen med en storebror och en lillasyster. Brorsan och hans kompisar får liksom en massa snygga tjejer gratis genom syrrans kompisar och likadant för syster.

Idag fick vi klart för oss hur det kommer bli:
Vilda skulle gå med Prinsen ut och leka med hans kompisar, som dyrt och heligt lovat att ta hand om henne, men dom nya skorna gick inte att knäppa.
"Killar..." kvittrade Vild med sin mjukaste stämma, "kan ni hjälpa mig med skorna?"
Men det kan man ju skriva upp att innan man vet ordet av så är det "kan ni hjälpa mig med läxan?" eller "oj då, jag kan visst inte nå den där boken högst uppe på hyllan..." och "jag kan visst inte nå bh-bandet i bak, kan du hjälpa mig...?"


Kommentarer
Postat av: Anna m. Leo&Lovis

Haha! Ja, jag har ju den syskonuppställningen oxå ;) Både med mina barn & med mig själv (har ju 2 äldre bröder)....det finns ju den andra vägen oxå...att tjejjerna har snygga killar att titta på oxå ;)

2009-09-22 @ 09:35:16
Postat av: Anna m. Leo&Lovis

fast det såg jag ju nu att du hade skrivit ..... hade lite för bråttom! suck som vanligt ;)

2009-09-22 @ 09:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback