Det här är verkligen tragiskt!

Ve och fasa! Nästa vecka ska Prinsens fröken på semester! Det är inte så hemskt kanske, särskilt inte för henne, men Prinsens klass ska ha vikarie. Det är kanske inte heller hela världen MEN vikarien är min gamla studierektor! Jag svimmar bara jag tänker på det.
Hon avskydde mig och hon satte hela skolan i skräck med sin stränga uppsyn, jag tror inte det fanns en unge som inte var livrädd för henne.
Jag fick gå många vändor inne på hennes rum under mina sex år i Strömslundsskolan, jag kom försent varenda dag, kallade en lärare för rövhål, mopsade upp mig mot övrig skolpersonal och hördes och syntes jämt. En bångstyrigare unge får man nog leta efter...
Det värsta är väl nästan att Prinsen hamnat lite snett, hon lär ju få reda på det menar jag, och om hon då fattar att jag är jag så lär jag nog se en nöjd vikarie. "Haha, kan hon ha minsann! Äpplet faller inte långt från trädet!"
Kanske kan jag skicka en stand in att hämta Prinsen? Någon som är sugen?

Kommentarer
Postat av: Siw

ha ha .. Är verkligen sant att tant lila fortfarande i arbetsför ålder, för det är väl henne du menar antar jag .. Hppas han uthärdar veckan och frågan är väl vem det är värst för, dig eller honom ..

2009-09-28 @ 08:32:57
URL: http://www.tankspridd.bloggplatsen.se
Postat av: JennyPenny

Haha! Javisst är det Tant Lila!! Jag dog nästan när jag såg henne strutta över skolgården första gången förra hösten!

Jag överväger att inte säga något till Prinsen, han kanske avslöjar mig!

2009-09-28 @ 17:10:47
URL: http://newsfromthecloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback