Tre gubbar, tre gubbar...

Idag är jag glad, jag är oftast glad men idag är jag det särskilt mycket. Varför?
Jag har köpt sju stycken nya pepparkaksformar!
Kanske inte så lustfyllt i allas ögon men jag älskar julen och allt som hör därtill och så alldeles speciellt mycket älskar jag pepparkaksformar. Förra året flyttade bl.a en elefant och ett lejon in så lite mer savanndjur stod högt på önskelistan, hade gärna sett en drake och ett flygnade tefat också men man kan ju inte få allt.
Idag köpte jag en giraff, en pusselbit, en racerbil, ett svärd, ett hus, en katt och en dinosaurie så nu ska vi nog kunna sätta upp en pjäs av pepparkaka lagom till jul.

 

Dagens inköp.

 



Hela min samling, notera min fina älg, Nalle Puh och den ståtliga Arla-kon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback