Tips från coachen

Om nån undrar var jag håller hus och varför jag inte är på FB kan jag komma med lugnande besked. Jag försöker logga in varje kväll utan att lyckas, kommer inte ens fram till sidan. Så ni som frågat om vi kan va vänner; jag säger "ja!" men kan tyvärr inte förmedla det via FB.
Dessutom, köp inte den nya chokladen från Marabou, "Vinter", den är skitäcklig. Smakar som allt godis gjorde i Usa, kryddor och kanel. Nu kan ju det i och för sig vara en bra sak för vissa, jag som är godisoman gick ju ner tjugo kg där borta och se hur jag ser ut nu. Som Barbamamma.

Kommentarer
Postat av: Marie

Tips: Kolla reklam från Netto... där finnes dinopepparkaksform ;)



/Från en hängiven läsare...

2009-11-23 @ 16:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback