Snikna Kanal 5!!

Nu har jag försökt skapa ett nytt inlägg på Trisseboda hur länge som helst men utan att lyckas komma in på min egen sida, vårt samarbete börjar bra måste jag säga Mama...
Ikväll missade jag "Desperate Housewives", en stor sorg som jag tänkte häva med hjälp av Kanal 5 Play där alla program finns. Trodde jag, dom snikna jävlarna tar nitton spänn för en repris av kvällens program! Ja ni hörde rätt! Vad får dom att tro att man kan tjäna pengar på en sån sak? Fånigt om man frågar mig, det går väl i en helt gratis repris på tv:n?
Om inte så får jag väl acceptera att jag missat ett avsnitt och uppdatera mig via vänner, nitton kronor! Haha, tillåt mig hånskratta.

Kommentarer
Postat av: Lorena

Det är väl repris på söndagar... har själv varit med om detta med "Play" kram

2009-11-12 @ 14:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback