Nu har vi jul, här i vårt hus... eller inte.

Hmm... hur hände detta?
Jag skulle bara plocka upp en liten ljusstake från jullådan och så kanske tvätta alla regnkläder... Ja, och så hänga den tre dagar gamla tvätten om den inte möglat i maskinen.
Vips bara så är hemmet i total misär, det ser ut som efterkrigstiden i östtyskland.
Nu gäller det att styra upp allt innan torsdag, då är det traditionsenligt städdag och då måste det vara fint så det går fort att städa.
Eller...om det redan är fint så behöver jag ju inte städa...Men då är ju städdagen helt plötsligt förlagd till någon annan dag...
*va?*

Kommentarer
Postat av: PocketDream

Jag ska också städa på torsdag!!! Imorn alltså. Har tagit ledigt för att rensa igenom hela förrådet och sedan städa lägenheten och julpynta. Och tvätta. (Bara 40 kvadrat så det går fort.) Ikväll laddar jag med lyxglass och kanelbullar så jag ska va riktgt pigg och fit imorn =)

2009-11-25 @ 19:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback