Road trip

Dålig idé; Packa in barnen Svenson i bilen, fyll baksätet med små små leksaker som lätt tappas och kommer bort, lägg till fem cd-skivor att bråka om och byta låt på var femte sekund, två svettiga föräldrar som skriker på varandra och barnen samt fyra mellan pasta bolognese från 7/11.
Ungefär så såg familjens dag ut igår, vi skulle egentligen bara till och från Skövde men allt som allt var vi hemifrån i sju timmar och när vi väl svängde in på parkeringen grinade både barn och vuxna. Det var bara dom fem sista milen som var okej, då lekte vi med Prinsens sjuårspresent "Tankeläsaren", den enda som pep då var Vilda som tjatade om varför hon inte fick vara med.
Idag fick bilen rengöras grundligt eftersom Martin ska frakta klassen till Stockholm i den imorn, lite pinsamt att gå runt med polisuniform och röven full av pastasås.

Kommentarer
Postat av: Matilda Berggren

haha, vad mysigt det låter! jag som trodde min katt var jobbig ibland, men jag ska inte yttra mig förrän jag också får barn.

tack för dina fina kommentarer! sånt är guld.

ska kika in här då och då, jag gillar't.

peace

2009-05-26 @ 12:56:24
URL: http://matildaberggrens.blogg.se/
Postat av: Maria

Fin blogg

2009-05-26 @ 13:00:46
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback