Nämen inte ska väl jag... En diamantring! Oj så fin! Eller såg jag fel?

Var beredda, här kommer presentlistan från Mors dag;

*Ingenting
*Noll
*Tomt
*Hallå?
*Eko
*Inte ens en teckning
*Absolut inget "grattis på Mors dag!"

Oj oj oj, jag häpnar. Vilken uppfinningsrikedom!
Igår föreslog Martin att han skulle lämna mig ensam med barnen hela dan eftersom det ju var just Mors dag och barnen som borde uppvakta men inte trodde jag han var allvarlig.
Hela dan har jag gått och väntat på åtminstone en liten teckning och en kram från barnen och gärna en liten blomma från Martin men inte då, det enda jag har fått är en rejäl solbränna och det är inte ens från barnen. Jag smorde in alla barnen inklusive Martin men glömde givetvis bort mig själv och eftersom det är MORS DAG verkar alla andra också ha gjort det. Det är väl då man ska tänka lite extra på sig själv eftersom ingen annan i familjen gör det då heller.
Kul.

Bortskänkes; Ouppfostrad och egoistisk familj, någorlunda rumsrena, vaccinerade, hyfsade stamtavlor men rätt oborstade. Behöver träning!


Kommentarer
Postat av: Gaby

Hahaha - då är vi två...

Fick tillbringa hela j----a dan i en simhall i Alingsås!!!

Ingen teckning, inget grattis, ingen blomma... Men sonen tog silver så det kanske räknas???

Men en puss fick jag av 2 män :O)) Alltså 2 pussar...hmm...

Kram

Gaby

2009-06-01 @ 07:44:26
Postat av: JennyPenny

Haha! Ja, pussar räknas väl också antar jag. Särskilt om det var av två män!

2009-06-02 @ 00:22:15
URL: http://newsfromthecloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback