Platta som pannkakor

Jag har allvarligt börjat överväga en operation, eller kanske Botox till att börja med. Rynkorna blir bara fler och fler och innan man vet ordet av sitter man väl med en höneröv runt munnen och åkerpanna, inte skoj. Om jag bara lyfter fyra eller fem milimeter i pannan så ser jag minst tio år yngre ut, för att inte prata om när man drar åt lite runt munnen, då försvinner den där fula halvcirkeln som förr bara syntes när jag skrattade men nu verkar ta över.
Mitt fram på halsen får jag ett sånt där resårbandsliknande område när jag kollar åt sidan, liksom helt rynkigt och det är tydligen ett av få ställen man inte kan snygga till ens med operation. Ett annat sånt ställe är knäna, det är där man ser den riktiga åldern på alla Hollywoodbrudar, rynkiga och lessna munnar på knäna är väl förstås rätt åt dom kan man tycka.
Frågan är bara hur det blir om en tio-tjugo år när det inte längre går att trolla bort sin ålder med flamsigt beteende eller kråksparkar, vad händer då om man redan lyft och fixat till en del? Jag har hört att om man köper sillisar så blir huden uttänjd till slut så när silikonet gjort sitt och man måste byta till nya implantat så måste man lägga in större för att fylla ut. Undrar om det är sant? Inte för att jag är i behov av just sillisar kanske, mer ett snöre runt nacken för att hänga upp tuttarna...
Man skulle ha löjligt mycket pengar, då hade man kunnat klippa och klistra hur man vill och bara glida runt i världens snyggaste kropp.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Inte kan jag väl tro detta om dig... Sluta upp med den där åldersnåjan nu... ;) Kram

2009-03-12 @ 09:31:30
URL: http://www.sportigajenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback