Bad news from the closet

Den senaste veckans händelser börjar likna rena rama Norénpjäsen. Det är den ena tragiska nyheten efter den andra, snart orkar jag inte svara i telefonen längre.
Idag fick jag dessutom en jävligt pissig nyhet om vår kära drömkåk och hade sånär smält den när det där lilla extra ramlar över mig; Den finfina kickbiken vi ropat in på Tradera för "spottstyvern" femhundra spänn råkar finnas på Haléns för 349 kr. Jävlar i helvete vad jag är dålig på affärer.
Efter uträkning av frakt insåg jag att vi förlorat åttio kronor vilket ju kanske inte var hela världen och Tradera-biken är ju också ny men visst är det så jävla typiskt mig?
Imorn ska den i alla fall hämtas så jag ska överraska barnen imorn med varsin sprallans ny räser!
Nu avböjer jag vänligt men bestämt fler kassa news, den här garderoben är full.


Kommentarer
Postat av: taurus

du får väl göra en marknadsundersökning innan du ropar in ngt. det är ju skitenkelt o kolla runt vad saker4 kostar på olika ställen. Sedan lägger man bud därefter. Ta det som lärpengar.

2009-03-25 @ 23:26:51
Postat av: Angelica

Vilken tur att du har en så klok o hjälpsam vän i taurus!! ;)

2009-03-26 @ 07:31:44
Postat av: taurus

javisst är det.....verkar ju behövas dessutom ;)

2009-03-27 @ 00:45:23
Postat av: Moster C

Det finns en sida på nätet som heter Pricerunner. Där ser du var man billigast handlar allt från skönhetsprodukter till teknikprylar. Numera köper jag t.ex. mina linser för HALVA PRISET via nätet istället för hos optikern.

2009-03-27 @ 06:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback