Svårt sjuk?

Oj oj oj, jag håller eventuellt på att dö. Magen står rakt ut som en ballong och jag har haft ont hela dan, till och med trosorna sitter åt så jag knappt kan röra mig. Min största skräck är att den berömda spiralen ska ha letat sig ut från gömstället inuti och nu vandrar runt fri som en fågel och skär sönder allt som finns, kan det vara så att det är inre blödningar jag känner av? Tanten på sjukvårdsrådgivningen sa att den till och med kan ha ramlat ut så jag skulle minsann vara försiktig, jag svarade att det tog oss ungefär ett och ett halvt år båda gångerna vi ville skaffa barn så nån oplanerad och överraskande graviditet var det inte tal om. Hon rådde mig i alla fall att boka tid på gyn snarast för att kontrollera var spiralen finns, spännande.
Nu är det bara fem arbetsdagar kvar till semestern, jag går mest runt och ser ut att jobba men i själva verket gör jag absolut ingenting, tycker nog att jag fyllt min arbetskvot det här året så nu borde jag få slippa. Dessutom har jag ju faktiskt ont i magen.

Kommentarer
Postat av: Angelica

En bebis nu hade ju suttit riktigt fint tycker jag!! ;)

2009-06-29 @ 17:37:21
Postat av: JennyPenny

Mm... tyvärr är du ganska ensam om att tycka så min kära.

2009-06-29 @ 23:10:26
URL: http://newsfromthecloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback