Liseberg nästa!

Imorgon var det tänkt att vi skulle åka till Skara sommarland, ett tält-och badpaket var bokat tillsammans med två av Martins bröder och deras familjer. Emellertid (som pappa skulle ha sagt) ska det nu vräka ner regn onsdag, torsdag och fredag så vi fick avskriva planen, Prinsen dog av sorg, han hade verkligen sett fram emot det och berättat för alla om hur roligt det skulle bli. Han har också berättat för alla att det skulle bli första gången han kom dit eftersom vi vände en km utanför Sommarland för två år sen då han inte uppfört sig.
När vi berättat den nya planen blev han gladare kan man säga, vi ska åka till Liseberg hela gänget istället. Det blir väl nästan lika dyrt kan jag tro eftersom det ska köpas åkband och skit. Jag fattar inte varför dom inte inför ett åkband för barn under 140 cm, som är gränsen för dom större attraktionerna, det är ju inte så kul att lägga lika mycket pengar på Vildas åkband när hon bara får åka Farfars bilar och Små grodorna och sånt menar jag.
Prinsen sträckte upp sig ordentligt sist vi mätte honom, allt för att passera det magiska strecket, men olyckligtvis kom han bara till 133 cm, "kanske om jag äter mycket mat..." försökte han men jag tror det är kört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback