Kan man få narkos?

Imorn är det dags, jag ska inställa mig hos folktandvården klockan ett. Har faktiskt inte en aning om hur i herrans namn jag ska kunna betala för mig, för jag antar att man inte får dela upp betalningen? Får väl helt enkelt sälja min fantastiska kropp...
Idag har jag inte ens kunnat tugga maten ordentligt utan jag har fått mosa allt mot gommen och gnaga med framtänderna eftersom det isar så i kindtänderna, verkligen trevligt då vi var bjudna på fika hos Vildas bästis vars mamma och pappa vi inte träffar särskilt ofta. Där satt jag i deras nyrenoverade kök och sluddrade och malde kakan med tungan.
Kanske ska man passa på att fråga om dom kunde slänga in en tandblekning också när dom ändå håller på, jag vill ha vita och glänsande tänder precis som Prinsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback