Sorg i mammahjärtat

Jag blir så trött. För er som trodde det skulle bli bättre för Prinsen i skolan; jag måste tyvärr göra er besvikna. Det funkar inte alls och jag börjar bli förbannad, både på skolan och min underbara pojke.
Jag vet ju hur go han är, hur snäll han är och vilken bra kompis han är men tro för guds skull inte han visar det i skolan! Nädå, där är han apjobbig och uppför sig som om han vore född i en lagård, stör på lektionerna och är almännt tröttsam. Säger i alla fall fröken men jag har ingen anledning att misstro henne.
Vet inte vart jag ska börja, eller fortsätta heller för den delen, Martin frågade igår om jag trodde han kunde ha Tourettes syndrom men riktigt så långt ska vi nog inte gå.
Imorn ska jag vara med honom hela dagen, kanske får jag en större inblick i hur det är en vanlig dag, vem gör vad och hur funkar min pojke med allt annat. Kanske skulle jag ta en dag då och då som jag är med honom, lite för att hjälpa både honom och fröken så han kan komma på god fot med kompisarna igen och för att pusha honom att visa sina goda sidor även där.
Så ledsamt.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh gumman vad jag lider med er!!!! Men stora som små barn, det brukar vara ett utmärkt hjälpmedel för små barn o ett utmärkt hot för större barn at följa med dom till skolan så det gör du helt rätt i!!! Sen kommer mkt av problemen att lösa sig med tiden, svårt att säga hur just nu men så komemr det bli iaf! Jack är ju ingen ond kille utan han har nog bara lite identitetsproblem just nu... Belöna varje dag när han gjort bra ifrån sig o tjata inte "sönder" problemet med honom så det blir ännu större i hans huvud... Säger hon med så otroligt väluppfostrade barn... ;-) Stor kram

2009-08-31 @ 09:27:15
Postat av: Fredric

När jag träffat Prinsen i olika sammanhang har det alltid slagit mig hur öppen, trevlig, omtänksam, initiativrik och rolig han är. Känns så märkligt att läsa om problemen i skolan, men det är ju en annorlunda, och i många fall rätt skruvad, miljö.



Kämpa på!

2009-08-31 @ 11:32:18
Postat av: Anna m. Leo&Lovis

Hoppas det gick bra idag i skolan! Såg dig, men jag hade lite bråttom hem idag!

Tycker oxå att Jack är en underbar kille när han är hemma hos oss o leker! Tråkigt att det är så jobbigt med skolan, men du ska se att allt löser sig!



Stor kram!!

2009-08-31 @ 14:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback