Varför inte?

Toapapper tar alltid slut vid illa valda tillfällen, på långfredagen då alla affärer stängda, när hela familjen har magsjuka eller som nyss när jag är ensam hemma och precis har skitit.
Eftersom jag gjort det misstaget flera gånger borde jag lärt mig att antignen kolla statusen på rullen innan uppdraget eller också ladda toa med nån extra rulle, kanske i ett sånt där "krossa glaset"-skåp men visst vore det synd att beröva grannarna min nakna röv?
Istället går jag hellre förbi sovrumsfönstret och köksfönstret för att hämta den livsnödvändiga pappersmassan och visar på så sätt upp mig för Pudelmannen, hemtjänsten som nästan kör upp på gräsmattan samt en tjugoårig kompis till dom nya grannarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback