Uppdatera mig på "Lost"!

På torsdag är det dags, första svenskaprovet går av stapeln klockan tolv och pågår i åttio minuter. Jag överväger att råplugga in massa litteraturhistoria men å andra sidan är det bara ett prov för att ta reda på vilken nivå vi håller så kanske är det lika bra att vara ärlig.
Just nu är det "Lost" på tv och jag måste fråga, vad har hänt egentligen? Jag följde dom två första säsongerna slaviskt och trodde stenhårt på en räddning men sen hittade dom en lucka i marken och saker och ting började gå över styr, det gick helt enkelt inte att titta mer för jag blev bara förbannad. Men nu verkar dom vara räddade och ska tillbaka? Jag fattar ingenting. Och varför är Locke död?

Kommentarer
Postat av: Kurren

plugga grammatik kan kanske vara en bra ide...

2009-04-22 @ 08:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback