Prosit

Idag när jag var och anmälde mig till intensivkursen i svenska B fick jag fylla i ett papper, såklart skulle namn, adress och telefonnummer finnas med men också namn på närmast anhörig. Det var lite konstigt tyckte jag, så farligt kunde det väl inte vara att lära sig om verb och adjektiv? Nu är det gjort i alla fall, bara hoppas på en plats också.
I övrigt kan jag bara meddela att jag är rejält påskförkyld, jag nyser och hostar, är totalt igentäppt i näsan och en mördande huvudvärk har blivit min ständiga följeslagare. På mitt härliga jobbschema står jag nu inför helveteshelgen så det blir väl sten, sax, påse med plånboken imorn angående sjukskrivning, förutom karensdagen missar jag ju i så fall också lite OB-tillägg och även om det inte är många kronor så blir det ju ändå en märkbar skillnad i lönekuvertet.
Nä nu är det sköna sängen (tack för det Oscar!) som gäller, och en Ipren. Och nässpray om Martin får välja.


Kommentarer
Postat av: Sara Paulsson

stackare inget vidare med förkylning, Ja jag ska jobba hela jävla helgen så min påsk blir på jobbet...Trisst men sant.

Krama om familjen krya på dej och

Glad påsk från oss i skövde

2009-04-09 @ 13:26:48
URL: http://mjolistassar.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hoppas det löser sig med behörigheten. Visst ska du läsa på högskolan!

2009-04-09 @ 21:22:54
URL: http://www.jollysvardagsrum.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback