Underbara Säröhus

Lite bilder från min och Martins romantiska get away på Säröhus. Jag fick ju ett presentkort av mina jobbarkompisar (nej, skatan var inte med och betalade) när jag fyllde 30 men på nåt konstigt vis har detta året försvunnit i ett nafs och det var först nu vi fick tummen ur och använda det.
Säröhus ligger i Kungsbacka och är ett spa i gammaldags tappning, det ligger precis vid havet och har en enastående utsikt, i källaren finns en härlig varm bassäng och fyra bubbelkar. Alla tvålar, peelingkrämer, hudkrämer och ansiktsmasker ingår och när man ligger där och jäser i värmen kan man dricka juice (som också ingår) och äta färsk frukt (som också ingår.)












Kommentarer
Postat av: Lisa

Det ser härligt ut! Hoppas att jobbmötet gick bra.

2008-10-21 @ 17:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback