Här är jag!

Hello dear friends!

As you can tell I now only speak english or greek so maybe you have to sign up for a kvällskurs to be able to read my inläggs.
Har ni saknat mig? Kanske har gåtorna hållt er vakna om nätterna? Tänkte nästan det, för att ni ska få lite att knapra på medan jag filar på inlägget "Den stora resan" så kommer här svaren tillsammans med en härlig semesterbild;

*Kalles mamma hade två söner. Den ena hette Fanta, vad hette den andra?
 Svar; Kalle

*Vad sa läraren i självmordsbombning? 
Svar; Titta noga, jag visar bara en gång

*Hur stor blir en bladlus?
Svar; Inte så stor, den stannar i växten

*Vad sa snoppen till kondomen?
Svar; "Täck mig, jag går in!"

*Hur vet man att man haft inbrott av bögar?
Svar; Möblerna är stilfullt arrangerade och det står en paj i ugnen

*Vad är det för skillnad på en struts?
Svar; Båda benen är lika långa, särskilt det högra

image188

Kommentarer
Postat av: Jenny

Welcome back to Sweden! Hope you had a great time in Cyprus.

2008-05-27 @ 21:57:37
URL: http://goalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback