Blablahablablaa

Jag har inte riktigt återhämtat mig från semestern än, är så trött att ögonen liksom faller ihop om jag sitter still för länge och dom svider hela tiden. Man kan ju tycka att jag borde gå och lägga mig i tid då, inte sitta uppe vid datorn eller sticka på Mattheo's filt så fingrarna blöder, särskilt med tanke på att jag börjar jobba vid sju på morgonen också men det går bara inte. Det är alltid en massa saker som jag bara måste göra precis innan jag lägger mig, prova ny sminkning, städa toa, skriva matlista, raka benen... Varje kväll tänker jag "nu jäklar ska jag lägga mig i normal tid, precis som alla andra vanliga människor gör" men det blir alltid bara en flyktig tanke.
Ikväll känner jag också att jag är tvungen att uttrycka mitt hat över dom förbannade telefonförsäljarna! Jag blir helt galen i huvudet (av det också) och vill bara skrika könsord rakt in i luren, vad får dom att tro att jag vill ha två par strumpor för "endast 39.90:-" när klockan är halv åtta på kvällen? Igår vägrade jag svara, jag var mitt i tandborstning och nattning och tyckte att jag fått nog, samma nummer ringde fem gånger i följd! Klockan kvart i nio på kvällen. Alltså, vad driver dom? Om jag inte svarar första gången borde man väl anta att det inte är nån hemma, inte att jag vägrar svara och genom upprepade ilskna signaler försöka trötta ut mig? Nä jag blir så arg att jag kokar, nu har vi anmält oss till Nix-registret i alla fall så inom ett par dagar slutar det väl.
Nä, allvarligt gott folk, sitt inte här och läs nu, gå och lägg er!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men älskling, inte behöver du sticka så fingrarna blöder... Jag hinner väl ändå inte få med mig den på söndag och sen tar det ju ett antal dagar innan jag är hemma och behöver den.
Puss o kram

2008-05-30 @ 07:29:57
URL: http://murklanoangelicas.blogg.se
Postat av: Jenny

NIX är jättebra. Har det själv och har inte en enda telefonförsäljare efter mej längre. Droppen för mej var när en kille ringde och undrade om jag var intresserad av kristallglas!!! Varför skulle jag köpa kristallglas via telefon. Enda nackdelen med NIX är att det tar nån månad eller två innan det träder helt i kraft och att om man varit kund innan hos ett företag så kan de ringa. Men jag har väl haft max 5 telefonförsäljare efter mej sen jag skaffade NIX... Kram

2008-05-30 @ 12:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback