"Hej försäkringskassan! Det är jag igen!"

Ja jag säger då det, man är inte ung längre.
Såhär dagen efter går allt i slowmotion och kantas av ymnig svettning, dålig anderdräkt och stötvis illamående. När jag först slog upp ögonen vid kvart i åtta i morse var jag säker på att jag skulle stryka med, hela rummet snurrade och munnen var helt torr, men ett stort glas juice räddade mig och sen dess har det blivit bättre och bättre.
Vi hade väl tänkt gå på bio och sen kanske ta en öl nånstans men den evigt slumrande partytarmen började röra sig när vi såg alla glada studenter så vi bestämde omgående att ändra planen till "fest" och det blev det kan man säga. En del detaljer är lite suddiga så jag tänker inte ens försöka återge äventyret men det involverade bl.a ett par uteserveringar och lite nattamat, många studenter och en cykeltur i soluppgången.
Barnen levererades vid två, glada och trötta och Vilda med en käck liten febertopp på 40,2. Kanske kan gårdagen ge mig styrka att överleva ännu några dagar med vård av barn, kanske inte. Hör ni inget mer från mig så vill jag bara säga tack för att ni läst, ha ett bra liv.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Käraste, finaste, du måste precis som min mormor avlägga en ed där du lovar att aldrig dö, iaf inte före mig!! Så det så!!!

2008-06-15 @ 19:21:05
URL: http://murklanoangelicas.blogg.se/
Postat av: Amina

hahah japp den där luftfuktigheten alltså....Men nu har det tillfälligt blivit lite bättre..

Var va det du var i USA?

2008-06-16 @ 02:34:10
URL: http://aminatheresa.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Lurar lite på inläggen i debatten? Har du ingen mailadress dit folk kan maila frågor av allmän karaktär? Man är så inne i din dagsrapport och så läser man vad andra haft för åsikter kring vad du skriver och så sitter man som en fågelholk. Din text och inlägg hänger väl ihop? Eller är jag hopplöst traditionell?



2008-06-17 @ 11:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback