Porr, knark, bomber och sex

Tänk att det ska flera dagar innan baksmällan släpper, jag har fortfarande yrsel och domningar i händerna och absolut ingen lust att dricka någonsin igen. Det måste bero på åldern för så var det minsann inte för tio år sen.
Imorgon ska jag och Syster ta med oss barnen och åka på campingsemester i miniformat, vi ger oss av mot kusten där vi ska tälta i tre dagar och det lär väl bli en nervpåfrestning så vi stannar till på systemet först. Hela köksbordet är fullt med saker som ska packas men som det ser ut nu så blir vi tvugna att hyra ett släp, jag har ändå varit extremt snål med kläder och bara packat det som man absolut måste ha så blir nån skitig är det bara att bita ihop.
Jag tyckte själv att jag var värsta campingexperten när Syster ringde och förhörde sig om vad som skulle köpas för att komplettara utrustningen, "det har vi", "finns redan" och "det är redan packat" var mitt svar på allt och Syster nöjde sig. Sen slog det mig att jag glömt köpa bra lampor, plasttallrikar och en pump som kan pumpa upp luftmadrasserna vi ska sova på, dom lär nog inte gå att blåsa upp muntligt, så nu har jag helt plötsligt ett stopp på Harald Nyborg inplanerat innan avfärd. Känner jag mig själv rätt kommer vi iväg framåt kvällen.
Jag förstår att ni saknar mina eminenta fotokunskaper så jag har blivit lovad att få bildprogrammet till mobilen installerat på Martins flådiga laptop, håll ut vänner, snart kommer det lite bilder igen!
Puss och kram tills på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback