Ackurat

Vi har överlevt! I'm back in town och allt har gått över förväntan, tror inte ens barnen har fått bestående skador.
Jag försöker fortfarande installera mitt bildprogram i Martins dator och det funkar fortfarande rätt dåligt så en mer utförlig rapport med bildbevis kommer senare.
Imorgon ska barnen till farmor och farfar för en två-nätters sleepover, jag och min kära man ska nämligen till Köpenhamn! Helt själva, kan ni fatta??
På min 30-årsdag fick jag ett presentkort på hotellövernattning och nu ska det äntligen komma till användning, ett femstjärnigt hotell ska få äran att skämma bort oss på vår femåriga bröllopsdag och för er som vill bli gröna av avund kan jag rekommendera den här länken.
Om bara några få timmar strosar vi runt Ströget, Tivoli och allt vad det heter i solens sken och är kärare än nånsin!
Kanske kan det där bildprogrammet funka snart så ni kan få se lite romantic pictures.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback