Utpumpad

Trots mitt sköra tillstånd har jag faktiskt dammsugit och torkat golv, tänkte att det vore skönt att få det gjort så man kunde ligga i soffan en stund sen. Problemet var bara att jag blev så jäkla trött och darrig av mitt tilltag att jag blir tvungen att gå och lägga mig. Eftersom näsan är totalt igentäppt kunde jag bara andas genom munnen så nu är jag helt torr och hes hela vägen ner till tunntarmen.
Imorgon ska vi till Barnmottagningen med Vild, fick ringa fyra fånger och tjata innan dom äntligen gav oss en tid innan april så i vilket tillstånd jag än är så ska jag väl klara av att komma dit, kan lova att jag inte går därifrån utan en grundlig översyn! Lilla Vild har ju haft astma-anfall varje natt i en och en halv vecka och nu får det fanimej vara nog.
Och hör sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback