Där ser du Martin!

Idag ramlade barnbidraget in på kontot, väldigt bra. Jag har nämligen en hel del skulder att betala på Tradera.
Hela veckan har jag försökt få Martin att förstå hur mycket pengar vi tjänat på att handla begagnat men han lyssnar såklart inte utan hävdar bara att om man överhuvudtaget ska tjäna på att köpa begagnat ska man inte heta Jenny och sitta vid Tradera utan gå till typ Röda korset eller så. I beg to differ som man säger i utriket, se här på mitt lilla collage;



Allt detta (märk väl att det bl.a ingår en helt ny Disneytröja, ett par nya blinkande Disneyskor, en Bondelidkjol, en ny halterneck-klänning, ett par nya silvriga skor en POP-kjol och ett POP-linne) har jag kommit över för futtiga 700 kr inkl frakt. Det enda som är något begagnat (även om det inte märks på kläderna) är det turkosa setet, den cerisa klänningen och den blommiga POP-kjolen. Enligt mina mått mätt är detta helt överkomligt och ett bra pris.
Att observera är väl också att jag här inte räknat in det fördömda PS2-spelet...
Nu får jag dock hejda min köpiver lite, det finns ju riktiga affärer också och om jag loggar in på Tradera en endaste gång till så tar Martin ut skilsmässa.

Kommentarer
Postat av: Tjock kompis

Martin, I´m on your side...

2008-02-21 @ 13:18:45
Postat av: Kramhilda

Kul att hitta så snygga kläder till barnen. Ja jag håller med dig om att tradera är guds gåva till oss som älskar att shoppa. Hur har det gått med ps2? Hävdes köpet?
Kram
Sara

2008-02-21 @ 15:18:34
Postat av: Linn

F-låt Jenny, men jag håller oxå med Martin i detta. Det har ju varit halva reapriset i butikerna nu... Jag köpte t ex en skitsnygg barntröja "ny" för 12:-.
Linn

2008-02-21 @ 19:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback