Var är mina porrmail?!

Jag tror bestämt min emaillåda har pajat, den är alltid tom numera. Inte ens ett litet kedjemail får jag, känner mig ensam. För ett halvår sen kunda jag knappt öppna lådan utan att det fullkomligt exploderade mail i ansiktet på mig, att dom flesta var reklam, massutskick och förfrågningar om jag ändå inte var lite sugen på ett ligg med nån var helt ok för jag kände mig omåttligt populär när det stod "14 nya meddelanden".
Nu gapar den ödsligt tom varje dag, jag har förstås varit extra hård och inte ens öppnat alla snuskmail utan skickat dom direkt i skräpposten men inte trodde jag att priset skulle bli så högt. Helt plötsligt saknar jag "Candy wants to **** your *****" och "Diamond can't get enough of you".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback