Vaaaa???!

Jag har förstått varför jag har ett ständigt sus i vänster öra och varför jag hela tiden kollar ut för att ta reda på vem i herrans namn som står med bilen igång så länge utanför mitt fönster.
Det är datorns fläkt som surrar för fullt och får den lösa sidoplåten att vibrera. Fläkten går ju på högvarv för jämnan och datorn är seg som slime så när man suttit och väntat på att den ska ladda färdigt är man helt groggy och totalt lomhörd.
Martin letade efter en laptop till mig som man kunde köpa på samma sätt som en mobil, typ med nån slags bindingstid för trådlöst bredband, men utan resultat så det blir till att bunkra upp med öronproppar

Kommentarer
Postat av: taurus

Hej! God jul och god fortsättning. Ja det kan vara irriterande. Ett tips ..... köp INTE en dator på det sättet. det är en ännu sämre affär än att köpa en mobil så. Datorn sjunker ursnabbt i värde medan ni betala på det nominella värdet, med ränta. Bättre att lägga undan samma summa varje månad och sedan köpa den kontant. Det går fortare och är bättre.



Ha det

2008-12-28 @ 21:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback