Tack tack

Jag måste bara säga tack så hemskt mycket för alla goda råd, men tydligen dög inget av korten för min hårda syster. Hon har ju förstås lovat att ta ett bra kort på söndag men det återstår att se.
Till den berömde Stefan; (som först gjorde mig alldeles generad och sen fick mig att vilja sjunka genom golvet) detta låter ju fantastiskt smickrande och gjorde mig hemskt glad.
I en minut, sen förstod jag att det  måste vara nån skojig person som skämtat med mig. Väldigt roligt.
Nu måste jag gå och dela med mig av "hushållets popcorn" ,som Martin surt sa när jag tog skålen med mig in i garderoben.

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Hård och hård, jag vill bara att bilden ska göra dig rättvis, nu när du ändå kommer från en snygg släkt menar jag.

2007-09-21 @ 18:40:01
Postat av: Syster Yster

Göra dig rättvisa menar jag... Du som märker ord...

2007-09-21 @ 18:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback