En vanlig torsdag...nej gud! Onsdag menade jag! ...eller...?

Hmm... Satt här och funderade på vilket datum det var, det finns ju en liten ruta längst ner i högra hörnet på datorn (i alla fall på min...) där tid och datum står. Men det kändes inte riktigt rätt, det står 2007-08-07. Det stämmer väl ändå inte? Har bestämt för mig att jag utan Martins vetskap spenderat i alla fall 300 svenska riksdaler idag och det kan jag bara göra på såna där festliga dagar i slutet av månaden...

Tänk vad konstigt det är, så fort man bara gläntar lite på dörren in till klädkammaren och försöker smyga in så kommer Martin som en militärpolis. "Ska du sätta dig och blogga nu eller?" Märk väl att denna mening sägs med en hånfull ton. "Nja jag hade nog mest tänk betala räkningarna och kolla smhi:s senaste prognos för nordnorge." säger jag och kollar om takfärgen lossnat än. "Jag hade nämligen PRECIS nu tänkt sätta mig och ladda in resten av min talbok på mp3, allt fick inte plats sist." fortsätter konstapel Martin och knör sig före in genom dörren.
Sen tittar han på mig och ler, "det tar bara en minut gumman."
Gumman??
Herregud!! Det finns faktiskt goda chanser att jag lever i 50-55 år till, ska jag behöva ha det så här i femtio år??
Det kan bara inte vara möjligt.

Har de sista veckorna funderat allvarligt på att göra en bröstoperation. Jag ser ju helt porrig ut med mina D-kupor. Allra värst är det om man får chansen att lägga vantarna på nån liten söt bebis, då känner jag mig riktigt grotesk! Tänk er själva att lägga ert lilla hjärtegryn i famnen på tant Jenny och så ser man hur jag fullständigt bara KVÄVER bebisen med mina vulgära tuttar!
Nej här får verkligen opereras! Jag vill ha en snygg B-kupa som man kan klämma till om man nu skulle vilja ha en klyfta. Som det är nu så har jag världens jättepattar som bara väller över även om jag har en helt vanlig bh och ett linne. Det kan kännas lite som ni vet "den där tjejen som alltid visar en jätteurringning bara för att sno uppmärksamhet från ens man" och så är det verkligen inte! Jag tror jag får börja med sportbh men hur snyggt är det under ett tunt linne med spagettiband?
Gudars skymmning.
Det finns ju förstås en minimalt liten ytte pytte jätteliten chans att man kanske kanske skaffar en bebis till och då är det ju synd om man inte kan amma... Men det kommer vi ju hur som helst inte göra de närmsta fyra, fem åren.Ska jag gå och se ut som Jordan i fem år till?
Vad ska jag ta mig till?

Kommentarer
Postat av: Idah

HAHAHA!! Tuttproblem?? vi kan starta "klubben för porriga flickor med stora tuttar, fast vi inte vill"...det finns säkert fler som hänger på :-D

2007-06-28 @ 09:38:45
Postat av: Syster Yster

Skulle jag avråda dig eller bara strypa dig? Inga fler bebisar har du sagt att jag ska säga!

2007-07-01 @ 01:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback